torek, 28. april 2009

Vikend akcija

Že v petek zvečer sem se odločila, da tokratna sobota ne bo v znamenju jutranjega šopinga hrane in pranja perila. Ko pa sem se prebudila v toplo in sončno jutro sem izbrala le še destinacijo tokratnejšega izleta, aja še prej sem se že mazala s sončno kremo in iskala lahka oblačila. Juhej zopet en dober day :). Iz postelje sem se skobacala že okoli sedme ure, kajti želela sem na izlet, skuhati kosilo, zvečer pa na letališče počakati sisters Malnar, ki prihajata na Malto na dopust.
Hmmmmmm kam se odpraviti, nekam ob morju in nekam kjer ne bo mrgolelo turistov in kjer ne bo šopingiranja...aha že sem našla primerno lokacijo. Odločila sem se za jugovzodni del Malte. Najprej sem se sprehodila do templja Hagar qim, ki pa je bil na žalost zaprt, ker izvajajo neka dela, nato sem šla do templja Mnajdra, ki pa je tudi bil obkoljen z delavci in pokrit z velikim šotorom. Hmmmm vstopnica pa je bila seveda po enaki ceni, kot takrat, ko sta templja oba odprta in brez nekakšnih dodatkov in delavcev. Ampak se je vseeno splačalo, kajti razgled, tišina in narava so v tem delu čudoviti. Kar nisem se mogla nagledati okolice in pogleda na prečudovito morje.
Nato sem se peš podala do zloglasnega Blue Grotto (klifi). Blue Grotto je neke vrste klif, ki pa je tudi jama v katero so se v drugi svetovni vojni zatekali ribiči, ko se je oglasila sirena.
Blue Grotto je res čudovit, jaz sem si ga ogledala samo od daleč, možno pa si ga je ogledati tudi z majhnim čolnom, ki te pelje v jamo. Po fotografiranju in uživanju na soncu sem se odpravila še v Valletto, kjer so potekale še zadnje priprave na nekakšeno fiesto, cerkvenega priokusa. Že od petka so noreli okoli z kipi Marije, Papeža in ne vem s kom še vse, okrasili so mesto, postavili šanke, zvečer pa so priredili veličasten ognjemet. Seveda pa so pripravili tudi vse potrebno za nedeljsko procesijo. Ljudje so zelo verni in ja splav tukaj ni dovoljen. V bolnici ni mogoče splaviti, zato se nekatera dekleta odpravijo na Sicilijo.
No pa sem malo zašla, torej po kosilu sem se odpravila na letališče, kjer sem pričakala Marjano in Miro. Jima objasnila malo avtobusni sistem in skupaj smo se odpravile v Valletto, kjer smo poiskale pravi avtobus do njunega hotela. Ker smo bile vse prijetno utrujene smo se odločile za počitek in prihranitev moči za nedeljsko potepanje.
Že cel teden sem se veselila festivala jagod, ki so ga organizirali v Mgarrju, ki seveda ni minil ne da bi ga obiskale in se napokale jagodnih sladic. Mmmmm enostavno odlično in okusno je bilo. Ker je bila velika gneča smo se odločile, da dokaj hitro jo popihamo in gremo še malo na okoli, zato smo sedle na avtobus in se odpeljale na Golden bay počekirat kakšno je kaj vzdušje na plaži in če je morebiti že kaj karakterjev na vidiku. No ja dokaj razočarane (nad karakterji) smo sedle na avtobus in se odpeljale do St. Paula Bay od tam pa do Melliehe, kjer smo si privoščile pivo in nekaj za prigriznit. Žal sem se morala posloviti in se odpraviti proti domu, kjer sem morala naštudirati še nekaj literature za nov delovni dan.


Torta velikanka na jagodnem festivalu...mmmm





Blue Grotto





Okolica Mnajdra



Tempelj Mnajdra




Stezica, ki te priprelje do templja in čudovitega razgleda


.


Ni komentarjev:

Objavite komentar