četrtek, 16. april 2009

Kaj je novega na Malti

Ko sem prišla na Mato sem se vselila v stanovanje, ki ni imelo okna v kuhinji, v stanovanju smo imeli hrčke, ki so imeli užitek vrteti kolo sredi noči, kar je povzročalo neprijeten hrup. Hkrati pa je imel cimer devet letnega sina, ki prihajal na obisk vsak petek in soboto. Ponavadi so mi otroci všeč, a tako hudega primerka tečnega, afnastega in glasnega otroka še nisem spoznala. Kot bi gledala kakšen cenen ameriški šov, kjer se vsi nekja napravljajo in derejo. Uh ja. Ko je dva dni deževalo sem postala kar depresivna v tem stanovanju, ki je bil tudi na čudni lokaciji. V soseski ni bilo kaj dosti za početi. Zato sem se odločila, da poiščem novo stanovanje. In ja imela sem neverjetno srečo, kajti tudi cimer je takoj našel eno punco, ki se je vselila v mojo sobo, cimer mi je prav tako pomagal pri selitvi. Res sreča in hvala bogu za prijazne ljudi.
Našla sem stanovanje, ki je veliko, ima teraso, gril že čaka na nove podvige, imam veliko sobo z dvema posteljama-ena je za obiske, ki so v tem stanovanju dobrodošli. Imamo veliko kuhinjo in prijazne cimre. Bernard je iz Avstrije, Robert je iz Malte in Amaia je iz Španije. Pravi happy mix smo. Bernard je zelo prijazen dečko, tak Hajni je :), zelo priden za faks :). Drugače pa mi je zelo prijazno razkazal celo stavbo in terase, supermarket itd. Lokacija stanovanja je v neposredni bližini morja (2 minuti hoje do promenade), v St. Julians-u v Balluta Bay. Torej prostor za joging imam v neposredni bližini, prav tako avtobusne postaje, trgovine, park, plažo, pube in ostale bare. Jejjejeje pav veselo je in še na boljše kaže. Ker je tukaj kvaliteta življenja na zelo visoki ravni, kar pomeni, da ponavadi ni 8 urnega delovnika, si bom verjetno poiskala še kakšno službo v kakšnem pubu ali hotelu, kot animatorka, da bo še bolj dogajalo in da bo življenje tu še bolj udobno.
Življenje v tem stanovanju je res domače in Robert, ki dela v podjetju, kjer pridelujejo in prodajajo vino (http://www.marsovin.com/), je obljubil da naju bo z Bernardom odpeljal na ekskurzijo in degustacijo v klet Marsovin, na neke festivale in tako dalje. Uh ja upam, da bom imela prijazen delovnik in da bom lahko tudi malo turitke :).


Lokacija stanovanja (to belo je morje :) )






Naša dnevna soba (desno je lepa terasa z roštiljem :) )



Dnevni prostor s kuhinjo



Kuhinja


2 komentarja:

  1. stara, pa to ti je ko u apoteci :DD zakon res!

    OdgovoriIzbriši
  2. EEE pa da jejeje. Zato, ko prideš na obisk, da ne boš misla da boš na hrbtu ležala. Pucat je treba :)...šala mala

    OdgovoriIzbriši