četrtek, 16. april 2009

Še ena avantura

Po deževnem vikendu, sem se zelo razveselila lepaga dne. Zato sem se takoj po zajtrku odpravila ven. Odšla sem v športni park, ki je del Univerze, se sprehodila po kampusu in odšla na avtobusno postajo terse odpeljala do Vallette, kjer sem izbrala avtobus, ki je peljal skoraj čez cel otok. Tako sem si iz avtobusa ogledala nekaj zanimivih točk, katere še moram obiskati. Ko sem sedela na avtobusu, še nisem bila točno prepričana kam bi šla, ko pa smo prišli v mesto Cirkewwa od koder vozijo trajekti do otoka Gozo in Comino sem sklenila, da izstopim in da grem malo orientacijsko pogledat otok Gozo. Karta za trajekt (v obe smeri) je 4,5 eur, kar je zelo poceni, vožnja pa traja približno 20 minut. Med čakanjem v vrsti ob vstopu na trajekt, sem spoznala par iz Anglije, ki je trenutno na medenih tednih. Kar nekak sta se prilepila na mene in tako smo celo vožnjo ždeli skupaj. Pogovarjali smo se o možnostih študija in dela v tujini. Malo sem jima razložila o štipendijah itd. Tip je bil čisto navdušen in ja zgledalo je kot, da ima svoje novopečene žene že malo poln kufer. Kar ni se nehal pogovarjati. Ko smo izstopili sem šla po svoje, ker se mi ni dalo ukvarjati z njima. Bila sta že en teden na Malti pa sta ždela samo v hotelu, in pojma nista imela kaj vse se da videti in uživati na Malti. Torej v mestu Mgarr, kamor smo pripluli, sem sedla na avtobus in se odpeljala v Victorio, ki je nekako glavno mesto na otoku Gozo in je le 6 km oddaljeno od luke Mgarr. Otok me je takoj očaral, saj je zelo zelen, prijazen na pogled, čist in vooooovvvv res čudovit. Med vožnjo sem opazovala vrtičke in vinograde, lepo urejene hiške in v mislih že kovala načrte za preživljanje vikendov na tem čudovitem otočku. Otok Gozo naj bi postal ekološki otok, a domačini so skeptični, no ja pravijo, da bo, ampak še ne kmalu, da potrebujejo čas za izgradnjo infrastrukture, s katero bodo pridobivali energijo itd. Neka prijazna prodajalka ekološko pridelanih džemov, oliv in sirov mi je rekla, da že pridno pridelujejo na ekološki način a sama ideja o ekološkem otoku bo realizirana čez kakšnih dvajset let. Je rekla:"Veš mi potrebujemo čas". Domačini na Gozotu so zelo sproščeni in prijazni, kar daje potovanju po otoku nek poseben čar. Med sprehodom po Victoriji sem opazila izposojevalnice koles in pa možnost safarija z džipi. Ampak za pravo doživetje otoka Gozo je najboljša varianta kolesarjenje po otoku ali pa pohodništvo. Zelo veliko turistov hodi po hribčkih in vaseh, tako na otoku Gozo, Comino, kot tudi na Malti.
Samo mesto Victoria je zelo živahno, dosti je kavarnic, snack barov, prodajalcev na ulicah in radovednih turistov, ki z zemljevidi tavajo sem ter tja in fotografirajo vse mogoče. Seveda pa je biser Victorije trdnjava in katedrala, ki stoji v sami sredini trdnjave. Po ogledu mesteca, sem se tudi sama sprehodila po obzidju in notranjosti trdnjave, a o sami zgodovini in zanimivostih v naslednji objavi. Tukaj prilagam le še nekaj slik.


Moja prepotovana pot



Vrtički v notranjosti obzidja




Jaz z vetrom v laseh, v ozadju pa katedrala



Vhod v star zapor (muzeji so enkratni)




Zadnja stran katedrale











2 komentarja:

  1. Super! In stanovanje in tale izletek! Fajn, da se ti da pisat - da ne boš popustila! ;)

    lp,m

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja zdaj še imam voljo :), potem, ko bom začela trdo delati, ne vem če še bo čas :). LP

    OdgovoriIzbriši