sreda, 29. april 2009

Popolnoma izkoriščen dan

Medtem, ko je doma v Sloveniji dokaj mrzlo in deževno, se mi na Malti prepuščamo božanju sončnih žarkov. Preprosto čudovito je v tem obobju biti tukaj na Malti. Najprej zato, ker še ni veliko turistov, ker je otok odet v pisano cvetje in zelenje in ker se dogaja neverjetno veliko stvari.
Kot vsak dan sem tudi danes delala na inštitutu. Preverila sem kako je z mojim eksperimentom in malo uredila laboratorij. Nato sem odšla v Valletto, kjer so me že čakale Mira in Marjana (dopustnice). Skupaj smo se odpravile proti ribiški vasici, kjer nam je prijazen domačin pokazal pot do čudovite obale St. Peters pool. Hoja je bila krasna, saj smo nenehno hodile po ozkih cestah ali stezicah, okoli nas pa so bila pisana polja in vrtovi. Po "fotošutingu" smo odšle nazaj proti ribiški vasici, kjer smo sedle na avtobus in se odpeljale.
Ker sama nisem imela več dosti časa sem se odpravila proti domu, kjer sem uredila še nekaj podrobnosti za naslednji delovni dan. Potem pa me je poklicala gospa, katero sem spoznala preko meila, kajti ponujala je stanovanje. V zelo kratkem času sva se ujeli in se dogovorili, da greva na kavo, ko bom na Malti.
Dobile sva se na promenadi v St.Juliansu in nato se skupaj sprehodile do Slieme in čvekale in čvekale. Povedala mi je ogromno zanimivih stvari in me napotila na še in še bolj zanimive točke, malo skrite turistom.
Po čaju sva se odpravile proti domu in dan je bil popolnoma izkoriščen.




Ribiško vasico ne moreš zapustiti ne da bi slikal pisane čolničke




St. Peters pool (fotografiranje na plaži)














2 komentarja:

  1. AAAA, kak sem ti fauš:P Tu pa mamo dež...
    Ja nič, uživaj kolko gre..

    Aja, fajni blog.

    Lp Miha

    OdgovoriIzbriši
  2. Mihec, hitr diplomo napisat, karto rezervirat pa dol prletet...pa nič fauš bit :) LP in upam, da se vidimo na Malti.

    OdgovoriIzbriši