sobota, 2. maj 2009

Živel 1. maj

Malta se je leta 2004 pridružila Evropski uniji, ravno tako kot Slovenija. Zato je bilo sedaj med prvomajskimi prazniki presneto pestro. V glavnem mestu Valletta so priredili mednarodni festival ognjemetov. Po slišanih informacijah naj bi se med sabo pomerila različna podjetja, ki izdelujejo rakete in ostala sredstva, ki glasno pokajo in se svetijo :). Na ulicah Vallette je bilo moč videti tudi razne politike in navdušene poslušalce. Res, da se ne udeležujem to vrstnih shodov v Sloveniji, a tukaj so preprosto čist not padli. Takšno navdušenje in ploskanje govorniku sem do sedaj videla samo na TV-ju. Povedanega nisem razumela, ker so govorili v malteščini, a glede na atmosfero (okrašene ulice z Marijami in ostalimi cerkvenimi liki), sem sklepala, da je tu glavni akter tudi bog. Ja presneto verni so in ravno sedaj se je odprla sezona Fiest, ko vsaka vas slavi v čast zavetniku.
Da bi tudi mi padli malo, v to prvomajsko atmosfero, smo v našem stanovanju organizirali večerjo. Udeležili smo se je vsi prebivalci našega stanovanja, sosed in pa naše dve dopustnice. Ko sem odšla po nakupih za večerjo sem se zopet ustavila pri kmetu, ki prodaja zelenjavo in sadje na vogalu. Tokrat je bil en star gospod, ki pa je imel samo "škart" robo. Na primer gnile jagode za 1 euro, a hvalil jih je kot da bi bile zlate. No jaz naivna kokr sem, sem tako ali tako želela samo paradižnik, a tokrat si ga nisem smela sama izbrati, sam mi ga je naložil v vrečko. Hm to mi je postajalo sumljivo ampak ok, paradižnik je paradižnik. Sem mu plačala in odšla domov. Zvečer ko sem želela narediti solato, sem ugotovila, da je več kot pol paradižnika gnilega. Jaoooo kak so mi lasi stali. Ampak ok vsaka šola nekaj stane, a tukaj me bodo tile kmeti res naučili previdnosti. Potolažil me je komaj ribič, ki je bil zelo prijazen in korekten. Skupaj sva se odločila, katera riba je najboljša in hkrati najugodnejša za študentski žep. K njemu bom še šla.
Večerja je bila super in večer smo nadaljevali v zelo popularni ulici Paceville (ulica barov, diskotek). Ko se sprehajaš po ulici srečaš vse mogoče. Mi smo se nazadnje odločili za en bar, kjer je bilo še kar znosno in party se je samo še stopnjeval. Srečali smo ogromno Italijanov, Nemcev in pa hudo prismuknjenih Angležev, ki so naredili sicer pravi žur. Tudi cene so bile znosne (2,5 eur gin tonic :)).
Naslednji dan sva se s cimrom bojevala z nekimi mački, ki so se sprehajali po našem stanovanju :), a sva jih uspešno pregnala z zdravo prehrano in pa čistilno akcijo. Zvečer pa smo se skupaj s sosedom odpravili v Valletto na koncert Malteške rock scene. Najboljši so bili Brikkuni, ki prihajajo iz otoka Gozo in so trenutno najboljši band na Malti.
Ker smo bili dokaj utrujeni še od prejšnje noči smo se odpravili nazaj proti domu. Med vikendom je zelo dobro organiziran tudi night servis avtobusov. In če si še tako utrujen te atmosfera na avtobusu enostavno dvigne. Na avtobusu je bilo veliko mladih in pa šopek starejših, ko smo se začeli peljati je šofer privil glasbo in mladina je začela ploskati in peti, šopek starejših se je na vsa usta smejal, šofer pa je samo še povečeval glasnost. Bili smo pravi disco na kolesih:). Tako zabavno obarvane praznike bom zaključila s prebiranjem literature o zdravilnih rastlinah in se pripravila na nov delovni teden. Ja moj cimer mi vsak dan pove, da sem preveč motivirana za to državo in da se naj dam mal na izy. Ah ja težko težko, ko pa imam toliko energije, in želje po nečem novem:). Lep sončen pozdrav!!


Delček ognjemeta v Valletti




Ko se Angležem strga :)



Mi mamo se fajn :)



Juhuuuu slikica :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar