petek, 3. julij 2009

Eksotična Malta

Po treh mesecih življenja na Malti se zdi kot, da sem tukaj že celo življenje in da sem kot vsi ostali-Maltežanka. Poznam državo, poznam že veliko ljudi itd. A ko bolje pogledam okoli sebe in vidim te "prismuknjene" Maltežane se zavem, da sem čisto drugačna od njih. Prav super jih je opazovati in res na glas se smejem, ko vidim kakšno gospo, ki sedi ob starem kombiju na zaboju piva, s klobukom na glavi in s cigaretom v roki glasno komentira dejanja svojega moža...ta pa seveda z metlo v roki čisti dvorišče. Tukaj se ve kdo je gospodar pri hiši. Tipične ženske so močnejše in so pravi poglavarji, tudi na tržnici sem opazila, da so ravno te ta glavni prodajalci :). Ob pogledu na tukajšnjo modo se vedno znova smejem in smejem...poskušala sem kupiti nekaj običajnih majic in ko sem obiskala nekaj trgovin se res nisem mogla načudit, kdo hudiča nosi te cunje :)...
Maltežani so zelo glasni ljudje...saj ne da sem neko tiho bitje, a tole tukaj je včasih že prav moteče, poleg tega pa obožujejo hupanje...pa naj si bo to ko želijo koga pozdravit, ali ko želijo opozoriti pešca ali pa kar tako :). Življenje na Malti je res prava eksotika, okolica in stil življenja me včasih spominja na Srbijo. Ne znam opisati z besedami, ampak če pogledate priložene slike, potem boste verjetno razumeli kaj mislim.




Brez komentarja (več slik si oglejte na www.onlyinmalta.com)







Ta fant se je za maškare oblekel v Jezusa in za to bil tudi kaznovan.








Ni komentarjev:

Objavite komentar