sobota, 15. avgust 2009

Obiski

Po dolgem času se spet javljam, kajti za mano je mesec obiskov in ni bilo dosti časa za pisanje bloga. Prijatelji, ki so prišli na Malto so polepšali moje bivanje tukaj. Odločila sem se, da bo to objava, kjer bodo slike govorile, prilagam slike zadnjih dveh obiskov...



Irena v vasici apnenca



Rokodelec v vasi apnenca



Jaz sem našla novega prijatelja, ravno tako v vasi apnenca



Z Ireno po "šopingu" v Valletti



Z Ireno sva šli na pohod v neznano...naleteli sva na hribe :), katere je bilo potrebno premagati



Med pohodom, kjer sva našli plažo samo za naju



Irena v moji soseski (Baluta bay)



Čista uživancija v Blue lagoon z MarjetoV., Polono in Marjeto P.



Odšle smo malo na okoli po otoku Comino in pozirale :)





Ena od najlepših plaž na Malti (Ghajn Tuffieha)



Babnce v trgovini ročno izdelanega stekla v Mdini



Mdina super models :)



Čakanje na avtobus izkoristile za slikanje :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar