nedelja, 16. avgust 2009

krompir ala Nataly

Ker sem ljubiteljica dobre hrane imam nenehno kakšen novi recept v glavi. Ker pa se vsake toliko odločim tudi za čiščenje hladilnika nastane še kakšen recept več.
Morem priznati, da krompirja skorajda ne jem, od kar sem na Malti sem ga jedla mogoče 5x, to pa predvsem zaradi mojih odvečnih kilogramov in nenehnega spopadanja z njimi :). Danes je nedelja in sem si privoščila tole krompirjevo poslastico.

Recept Krompir ala Nataly

Sestavine:
3 manjši krompirji
čebula
česen
bučka
pelati
mlečni namaz ali kisla smetana
nariban sir
parmezan
mozzarella-trda
rožmarin
origano
bazilika
mešanica začimb

Najprej na pol skuhaš maldi krompir z olupkom (predtem ga narežeš kakor želiš), nato ga odcediš in ga popečeš na olivnem olju v ponvi in dodaš rožmarin.
Omaka: prepražiš čebulo, česen, bučke, dodaš pelate, v katere zmešaš žličko mlečnega namaza ali kisle smetane, začimbe, vse skupaj še malo kuhaš potem pa dodaš mozzarello, nariban sir in parmezan-sedaj ne mešaš več, samo pokriješ in kuhaš še par minut na nizki vročini.
Serviraš in poješ :) mmmmmmmmmmm.


Okusnoooooo




1 komentar: