sreda, 19. avgust 2009

"Raztur" na Malti

Trenutno na Malti že malo upada število turistov, a je še kljub temu tako imenovani "raztur". Naša prelepa promenada je še vedno polna radovednežev, plaže skorajda pokajo po šivih in zabave se vrstijo, sploh cerkevene "fieste" so v tem času glavna atrakcija. Mesta oziroma vasice pred praznikom krasijo z raznimi trakovi, cerkvenimi podobami in ni da ni. Za ta namen pa imajo posebno ekipo delavcev, ki nosijo nekakšne drese z Marijino sliko.
Po eni strani so tako verni in tako navidezno urejeni ( družine, zakoni...), a ko stopiš na cesto temu še zdaleč ni tako. V trgovini sem zaman iskala poreklo sadja in zelenjave in tudi o označevnju s cenami ne pretiravajo, skratka Malta je raj za delo inšpektorjev. Najbolj smešno pa je to, da se zavedajo, da živijo kot nekakšni "Balkanci", a jim ni mar, no vsaj večini ne. Ko sem kdaj kaj predlagala, recimo v službi ali pa pri prijateljih, ki vodijo bar, so samo skomignili z rameni in rekli, "veš mi smo Maltežani". Kar pomeni: "ne pritiskaj, tu ni nobenega sistema in tu je vse lepo na izy".
Še en šok pa sem doživela, ko sem šla v kino. Med filmom so naredili 15 minut premora in to takrat, ko je bilo najbolj zanimivo. Mislim ej haloooooooo!! Potem so mi "lokalci" povedali, da pač rabijo premor in seveda med tem lahko gredo po več hrane in pijače. Ah ja, še vedno je zanimivo in vsak dan je nekaj novega.


Ponavadi "polepšajo" tudi trg (Victoria, Gozo)





Delovna ekipa




Kot, da bi bil vsak dan božič :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar