ponedeljek, 20. april 2009

Medieval Mdina flowers and pageantry

Na Malti trenutno nimamo sreče z vremenom, zato sem se odločila, da napišem vsaj okvirno kaj vse se mi je dogajalo do sedaj. Po deževni soboti je bilo nedeljsko jutro bolj optimistično. Zato sem sklenila, da jo mahnem nekam na lepše. Še prej sem poklicala Lauro, to je ena punca, ki je tudi imela na voljo stanovanje, a je bilo kar drago. Preko maila sva dosti komunicirali in se dogovorili, da se slišiva, ko pridem na Malto in ko se ustalim. No in prav ona mi je povedala za srednjeveški festival cvetja in veličanstva- tako nekako bi jaz to prevedla, seveda pa se kakšna študentka angleškega jezika ne bi strinjala z mano, ampak veste kako je, sem v začetni fazi, ko bom profesionalno obvladala angleški jezik-no vsaj upam in tudi delam na tem.
Torej odšla sem na avtobusno postajo, kot ponavadi sem izbrala napačno in šele po temeljitem študiju voznega reda ugotovila, da moram pač izbrati drugo postajališče. No ja nič ne bi bilo narobe z prvo izbrano, trajalo bi le dosti dlje preden bi prispela v Mdino. Ko sem tako stala na pravi postaji in čakala in čakala, me je ogovorila ena mlada punca, ki je spraševala kako naj bi prišla v sosednje mesto Sliema. Za njo pa je stal njen fant, ki pa ni razumel angleško in se mu je po domače povedano j...kam gre pa če bi sploh šel. Torej po zelo kratkem in jedernatem pogovoru, tako kot pač ženske znamo, sem ugotovila, da sta iz Cipra in da sta že tri dni v hotelu in da je zelo dolgočasno na Malti. Hm ja, celo tako zelo, da si še zemljevida nista pogledala kje sta in kaj bi bilo za videti. No eni so res pravi biseri. Nato sem jima povedala katera postaja je za Sliemo in jima tudi omenila, da grem na festival in da lahko gresta z mano. Ja in se je začelo. Že učim turiste kako in kaj z voznimi kartami, razne informacije itd. Razmišljam o tem, da bi mi Malta dala kaj financ za to :). Ko smo sedeli na avtobusu sva se midve z gospodično pogovarjali, njen fant je pa strmel nekam v prazno. Povedala mi je da je profesorica in da mora veliko delati če želi preživeti v svojem stanovanju. Bojda je Ciper noro drag, onadva sta prihajala iz Grškega dela. Torej povedala mi je tudi, da sta šla jest v restavracijo blizu hotela, vila nekaj, in da sta plačala 100 eurov. Hm ja logično, ko pa je restavracija prava vila in že od zunaj opozarja mimoidoče naj niti ne gledajo, ker je res prehudo za njih. Torej med potjo sem jima obrazložila kako in kaj, kam je dobro iti jest, kaj je dobro videti, potem ko smo prispeli v Mdino pa smo se razšli, ker je bila velika gneča.
Staro romansko mesto Melita so Arabci razdelili na dva dela in sicer na Mdino (mesto) in Rabat (predmestje). Ta imena uporabljajo še danes. Mesto je bilo zelo pomembno središče v srednjem veku in ravno tako še danes spominja na ta čas. Ko pa so mesto napolnili razni igralci v kostumih, pa je postalo popolno. Za festival so mesto okrasili z rožami, na ulice postavili razne stojnice, ki so ponujale vino, hrano, rože itd. Prav tako sem med sprehodom po uličicah srečala razne vojake, hlapce in graščake, glasbenike z dvornim norčkom in še in še. Za otroke so naredili srednjeveško igrišče, ki je bilo vseskozi polno. Hmmm dobra ideja za naš Planinski grad. Zelo mi je bilo všeč tudi to, da so zaradi festivala cene vstopnin v muzeje prepolovili.
Ko sem prehodila in doživela festival, sem se odpravila še na polurno vožnjo po okoliških vasicas z mini vlakcem. Uh takšne nedelje si človek lahko samo želi. Za nameček sem ob vrnitvi domov spoznala še našega zgornjega soseda, ki je skoraj v isti sekundi ko sem mu dala roko začel razlagati, kako bomo grilali in kako bo sploh super, ko se bomo družili. Prijeten dečko iz Nemčije, ki je tukaj učitelj že ve, tako, da se ga bomo držali pa še mogoče šprehat začeli :). Preden pogledate slikice naj povem, da že delam in da so tole še objave iz mojega dopusta :). O delu in novih dogodivščinah pa v naslednji objavi.


Cvetje je krasilo ograje, vrata, vhode itd.




Raztava steklarskih mojstrovin iz sosednje steklarske vasice




Igralci na ulici










1 komentar:

  1. jooo kak je vse lepo za videt.. te male vasice res zmagajo! pa ful fajn da dost pišeš, bo mi že vse jasn ko se prmajem gor :D mepa ful firbec, ka boš o šihtu napisala ;)

    OdgovoriIzbriši