ponedeljek, 20. april 2009

Vittoriosa

Po ribiški vasici, sem si zaželela še malo sprehoda in odkrivanja novih skritih kotičkov, ki jih še nisem videla. Res na hitro sem obiskala mestece Vittoriosa, katero pa me je v hipu navdušilo. Ne samo z neverjetno marino, ampak tudi s prelepimi ozkimi uličicami, muzeji in ja tukaj se je odvijala sedem tisoč letna zgodovina. Kar malo žal mi je bilo, da sem bila že kar utrujena od avtobusov in od sonca, a sem se vseeno potrudila in obhodila del mesta, si pridobila vso potrebno gradivo, ki ga moram predelati, ko bom mestece obiskala naslednjič. Mesto Vittoriosa je eno od treh mest tako imenovanih Three Cities, ostala dva mesteca sta še Senglea in Cospicua. Vittoriosa je najstarejše mesto med njimi in tudi zgodovinsko najpomembnejše. Na primer kralji so določili Birgu (sedaj Vittorioso) za glavno mesto. Danes se mesto ponaša z res lepo marino imenovano Grand harbour marina, kjer je velik naval za privez in ni kaj več dosti prostora. Ampak je lepo urejena in predvsem mirna. Poleg lepo urejenih restavracij, ki so že na oko dale vedeti, da so precej drage, se je v marini možno tudi kopati, v zelo zanimivem zalivčku. V mestu je ogromno muzejev, okoli mesta so parki in še in še. A za podroben ogled si bom vzela čas, seveda bom takrat obiskala le ta del, kjer ležijo tri mesta. Za sedaj pa vam ponujam nekaj slikic.


Marina



Naravni bazen v marini



Lepe ozke ulice






Ni komentarjev:

Objavite komentar