sobota, 16. maj 2009

Vonj narave

V moji soseski (Balluta) sem odkrila prikupno trgovino z zdravo prehrano, tu sem našla tudi nekaj ekološko pridelanih proizvodov in se že dodobra spoprijateljila s trgovko. Danes, ko sem na hitro obiskala trgovinico, (šla sem po lavandino etrično olje) me je prodajalka prijazno povabila na masažo. Sprva mi ni bilo najbolj jasno, kje bo izvajala to masašo, potem pa mi je razložila, da imajo v prvem nadstropju prostor, kjer se lahko naročiš na Tajsko masažo. Ko sem stopila v sobico me je prijazno pozdravil Fabrizio, ki je moram priznati tudi zelo simpatičen mlad dečko hehe :). Torej imela sem brezplačno poskusno masažo, toliko da sem lahko začutila njegove prste in energijo-tako se je izrazil. Seveda sva se zapletla v prijeten pogovor in ker tudi sam ustvarja z naravnimi preparati mi je predlagal, da bi mu lahko pomagala pri iskanju raznih zdravilnih rastlin in predelavo le-teh.
Zelo zrelaksirana sem se nato odpravila na plažo, kjer sem uživala sobotno jutro. Ker ni bilo sončno jutro in tudi zato, ker ljudje tukaj pač niso jutranji tipi sem na plaži bila skoraj ves čas sama. Ko sem se naužila tudi vonja in šumenja morja sem se za piko na i, peš odpravila do Slieme.
Dan se je začel čudovito in tudi nadaljuje se tako. Obeta pa se super kulinaričen večer. O tem poročam naslednjič...

Pogled na jadrnice




in na nemirno morje










.

Ni komentarjev:

Objavite komentar