četrtek, 11. junij 2009

Kaj je novega na Malti 2.

Pri nas imamo pravo poletje, no ja še več kot to. Že zjutraj na vse zgodaj pritiska vročina in vlaga, tako da ko se vrnem iz službe nimam neke posebne motivacije, da bi pisala blog, ampak se raje odpravim na plažo ali na okoli s "turisti". Trenutno sta na obisku Klemen in Tanja in čez vikend smo se šli prave turiste. Najprej smo se vozili s kočijo po Mndini in Rabatu, si ogledali kar zajetno število cerkva, se družili s sindikalisti ZavarovalniceTriglav, kateri so bili na sindikalnem izletu tu na Malti. Za piko na i smo se v nedeljo udeležili zabave na ladji z raggea glasbo. Kar 250 mladih in mladih po srcu se nas je vkrcalo na ladjo in odpluli smo proti Cominu, natančneje Cominotu, kjer smo se zasidrali v prijetnem zalivčku. Bilo je prav fantastično. Na ladji smo plesali, skakali v morje in se kopali, se sprehajali po otočku in preprosto uživali na plaži. Ura je bila okoli polnoči, ko smo plesoče odpluli nazaj proti kopnem.
Da pa ne bi bilo pomote, da samo uživam tukaj na Malti, naj omenim, da sem se vpisala v intenzivni tečaj angleščine, ker sem želela pridobiti dodatna znanja in z delom v skupini je prijetneje kot pa da bi to počela sama doma. Poleg tega, da se učimo angleščino tudi naizmerno uživamo. Vsi sošolci so res prave face. Večina jih je tukaj na dopustu in hkrati se učijo še angleščino. V skupini sem najmlajša, a ne boste verjeli velikokrat tudi najglasnejša, tako me na šoli že vsi poznajo :). Ker sem vzela intenzivni tečaj imam dve skupini, dopoldansko in popoldansko. V obeh skupinah so starejši zakonski pari, en par je še posebej simpatičen-"penzjonista" iz Švice, gospa je stara 63 let in je pravi sonček. Kljub temu, da so vsi starejši so naverjetni humoristi, tako, da se cel dan zabavamo in profesorji se kar ne morejo načuditi, da se tako dobro razumemo, pa čeprav sem jaz pravi froc v primerjavi z njimi. Tako se tudi v popoldanskih urah, ko sta Klemen in Tanja še na terenu družim z starejšo francozinjo in eno nemko, včasih pa tudi z babico in dedijem iz Švice :). Poleg super sošolcev sem imela tudi eno super profesorico, starejšo gospo, ki pa je prekipevala od energije in želje po tem, da nas bi kar največ naučila.
Tole je bilo hitro javljanje iz vroče Malte, sedaj pa grem pisati domačo nalogo.

Na otočku Cominoto








Klemen in Tanja pozirata v Rabatu




Na obzidju Mdine




Valletta




Zalivček kjer smo se zasidrali (Plava laguna)




Med sprehodom po otočku Cominoto




Rabat




Zabava na ladji in na plaži




Kupola v cerkvi (v Rabatu)



Ni komentarjev:

Objavite komentar