ponedeljek, 1. junij 2009

Pri nas doma

Pri nas je doma kulinarika in vsi v našem stanovanju smo veliki "gurmani", hkrati pa bi vsi bili radi na dieti, a to nam ne uspeva najbolje. Jaz sem velika ljubiteljica kuhanja prav tako moj cimer Robert in prav midva sva krivca, da se pri nas dobro je :).
Malta je dežela veselih ljudi, saj veste kako pravijo "debeli ljudje so veseli ljudje". Ljudje tukaj so res bolj okrogli in zato ti ni preveč nerodno če imaš kakšen gram preveč. Da pa smo prava malteška družina poskrbimo z našimi kosili in večerjami. Še posebej se potrudimo, ko dobimo v hišo goste. Tako naša "hiša" nosi naziv dobrega gostitelja :). Ko pa so bili na obisku avstrijski prijatelji našega Bernarda so nas razvajali z dobrotami, kot so avstrijske klobase, napolitanke, da o večerjah ne govorim.
Poleg naših specialitet ne smem pozabit omeniti malteških domačih raviolov z ricotta sirom in vseh zavitkov polnjenih s sirom, špinačo ali pa hrenovka zavita v listnato testo s sirom in še in še.
Maltežani pa so tudi mojstri sladic. Tukaj najdeš sigurno nekaj zase, jaz imam najraje sirovo torto z jagdnim prelivom, ki jo naredi moj cimer, niso pa slabe tudi tiste, ki jih prodajajo v malih kioskih. Edina škoda tukaj je, da ne poznajo higijene, kaj šele kaj je HACCAP, imajo pa druge kvalitete-spoznajo se na dobro zabavo. Tako je skoraj v vsakem klubu kakšna animacija ali pa kakšna druga atrakcija, ki privablja goste. Seveda pa ima vse svojo ceno.
Poletje je tu in cene so z današnjim dnem postale turistične. Kava je recimo sedaj 2,50 eur, vstopnine v muzeje in templje 2x dražje, kar ne morem verjeti. Seveda pa se še vedno najdejo poceni lokacije z dobro hrano, kavo in prijaznimi ljudmi.

Slovensko-avstrijsko kosilo (lokalna riba z mladim krompirjem poplaknjena z lokalnim vinom)



Animatorji



Solatni bar :)



Mi smo ena vesela družina :)



Avstrijski mojstri na delu




2 komentarja: